Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при 1-то палене на 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Бензиноното ECU разполага със всичката периферия, чрез която получава информация за текущата работа на мотора. Газовото ECU само чете времената на бензиновите дюзи (които също се определят от бензиновото ECU), умножава ги по едни коефициенти и така реализира управлението на газовите дюзи.
    Тъй че това, което са ти казали просто не е вярно.
    Освен това, не разбирам какво общо има между това дали е OBD 2 или 3, което има отношение към комуникацията с компютъра и това с адаптацията.

    Ето тук е обяснено добре кое, как и защо бъзика настройките на бензиновото ECU:

    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=79781
    BARDOLINI OBD-MAX система знаеш ли какво е ?

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от totoza Покажи съобщение
      BARDOLINI OBD-MAX система знаеш ли какво е ?
      Не, не знам.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Не, не знам.
        Нищо лично колега. Ако наистина не знаеш - прочети за тази газова система и сам ще разбереш каква е адаптацията.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от totoza Покажи съобщение
          Нищо лично колега. Ако наистина не знаеш - прочети за тази газова система и сам ще разбереш каква е адаптацията.
          Прочетох, че по OBD интерфейс комуникира с бензиновото ECU и така се адаптира (каквото и да означава това).

          Това означава ли че бензиновото ECU не се адаптира когато моторът работи на газ?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Прочетох, че по OBD интерфейс комуникира с бензиновото ECU и така се адаптира (каквото и да означава това).

            Това означава ли че бензиновото ECU не се адаптира когато моторът работи на газ?
            Принципно това означава. Рядко има изключения......

            Comment


            • #36
              Комуникацията е еднопосочна, газовото ecu само чете данни през obd.
              T.e. няма начин да въздейства директно на бензиновото ecu.
              Бензиновото ecu постоянно се адаптира към работата на двигателя и това може да се промени примерно ако откачиш ламбдата.
              ...

              Comment


              • #37
                Никой нищо не е разбрал

                Тази система чете данни за адаптациите на бензиновото и се саморегулира така, че да запази адаптациите най-близки до тези когато работи на бензин най-общо казано.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Такааа,пак проблем при сутришното палене,колата гасне и все едно е работи на 6-цилиндъра.Това за 1-2 минути и после всичко е ОК.Мислех че е от ГИ-то но пича ми каза че сега била адаптирана добре и този проблем бил от бензиновите дюзи.Тои я закачил,темп. датчик както и всичко друго било в норма.Посъветва ме да пробвам с добавка ако нестане нищо тогава сваляне и ултразвук.
                  Да вметна че свещите са нови,но ми се върти в главата сега в събота при смяната на акумулатора да пробвам с адаптация на ECU-то?След такава адаптация ГИ-то пак ли трябва да се настроива?

                  Comment


                  • #39
                    Сипи 98 или 100 октана бензин. Не се налага нова настройка на газовата след откачване на акумулатора.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #40
                      Това е добре че няма да има намеси по ГИ-то след смяна на акумулатора.Утре ще го сменя и ще направя адаптация на бензин,ще сипа 30-40 литра 100 октанов и добавка,пък ще видим дали ще се получи.

                      Comment


                      • #41
                        Имах същият проблем скоро с туинспарка, но толкова много неща разбазиках за кратък период от време, че не разбрах от какво точно се оправи. 2 различни настройки на газовата, чистене на дебитомер и дросел, адаптация, ултразвук на дюзите и зареждане на акумулатора. На последното имаше осезаем ефект, а днес направо го смених, та може и в това да ти е проблема колкото и смешно да звучи. Чистенето на дросела също промени нещата към добро.
                        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                        Мислех че е от ГИ-то но пича ми каза че сега била адаптирана добре и този проблем бил от бензиновите дюзи.
                        Има си хас да каже нещо друго. Карай 2-3 дни на бензин за да изключиш газовата като причина, аз направо и спирам и кранчетата.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                          Такааа,пак проблем при сутришното палене,колата гасне и все едно е работи на 6-цилиндъра.Това за 1-2 минути и после всичко е ОК.Мислех че е от ГИ-то но пича ми каза че сега била адаптирана добре и този проблем бил от бензиновите дюзи.Тои я закачил,темп. датчик както и всичко друго било в норма.Посъветва ме да пробвам с добавка ако нестане нищо тогава сваляне и ултразвук.
                          Да вметна че свещите са нови,но ми се върти в главата сега в събота при смяната на акумулатора да пробвам с адаптация на ECU-то?След такава адаптация ГИ-то пак ли трябва да се настроива?
                          Доскоро имах същия проблем- Едвам пали на бензин от 10-тия път. Не работеше добре на бензин, а на газ работи перфектно. След двуминутна настройка на газовото работи като часовник и на газ и на бензин.
                          Last edited by qpwo; d.m.y г., 11:52.
                          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                          Comment


                          • #43
                            Аз също съм склонен да вярвам че акумулатора е причината.Тези дни я покарах и се позареди,тези две сутрини работи перфектно,надали ако е дюза се е отпушила сама?Днес смених акумулатора с нов и утре сутрин ще видим,дано проблема да се окаже толкова прост.

                            Comment

                            Working...
                            X